FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę kupić bilet?

Świadczone przez nas usługi transportowe można zarezerwować za pośrednictwem kontaktu telefonicznego oraz e-maila, bez konieczności wcześniejszej wpłaty.

Czy mogę zwrócić bilet?

Istnieje możliwość nieodpłatnego anulowania transportu, jednak nie później, niż 7 dni przed planowanym odjazdem.

Czy mogę przełożyć datę wyjazdu?

Oczywiście – po wcześniejszym kontakcie istnieje możliwość przełożenia terminu, a nawet godziny wyjazdu.

Jaki bagaż mogę ze sobą zabrać?

Nasza oferta obejmuje przewóz zarówno podstawowych, jak i dodatkowych bagaży. Po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu warunków współpracy proponujemy również przewóz bagaży wielkogabarytowych.

Czy istnieje możliwość przewozu zwierząt?

Oczywiście, zawsze zapewniamy odpowiednie warunki przewozu zarówno naszym Klientom, jak i ich pupilom.

Czy busy są przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych?

Oferujemy przewóz osób niepełnosprawnych, zapewniając im pełne bezpieczeństwo i komfort podczas jazdy.

Czy mogę zabrać laptop na pokład busa?

Nie widzimy żadnych przeciwwskazań do zabrania na pokład busa laptopów lub innych urządzeń elektronicznych zapewniających rozrywkę lub potrzebnych do pracy.

Czy w ofercie firmy są dostępne transfery typu lotnisko-hotel?

Tak. Realizujemy takie zlecenia zarówno dla turystów, jak i przedstawicieli biznesowych.

Czy firma obsługuje także wyjazdy biznesowe?

Ofertę kierujemy zarówno do Klientów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych oraz przedsiębiorstw. Jeśli dana firma organizuje szkolenie, konferencję czy ma zaplanowane spotkanie biznesowe, dostarczymy przedstawicieli biznesowych w określone przez nich miejsce – zawsze bezpiecznie, komfortowo i w terminie.

Czy można wynająć busa z kierowcą na imprezy firmowe/integracyjne?

Tak – szczegóły zawsze ustalamy przy określaniu warunków współpracy.

Czy można nawiązać stałą współpracę z firmą transportową Marcintrans?

Oczywiście! Zawsze jesteśmy otwarci na stałą współpracę, podczas której zapewniamy naszym Klientom atrakcyjne warunki cenowe. Z ofertą współpracy mogą zgłaszać się do nas zarówno Klienci indywidualni, jak i przedsiębiorstwa, biura podróży czy agencje eventowe.

Jak mogę się skontaktować z firmą?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.